Header Ads

امام حسین(ع) مختص به یک زبان یک قوم و یک نژاد نیست بلکه متعلق به تمام مسلمانان است


مراسم عزاداری همراه با سخنرانی پیرامون شخصیت امام حسین(ع) و اهداف قیام آن حضرت و نیز مراسم سینه زنی در لوای ششم پولیس امن و نظم عامه شمال افغانستان مستقر در شهرمزارشریف برگزار شد.
حسیب الله قریشی قوماندان لوای نظم عامه سمت شمال که در این مراسم شرکت کرده بود گفت: امام حسین(ع) مختص به یک زبان یک قوم و یک نژاد نیست بلکه متعلق به تمام مسلمانان است.
وی در ادامه گفت: به همین منظور امروز مراسم عزاداری در تمام کندک های نظم عامه در تمام ولایت های شمالی و در این جا گرفته شده است و تمام نیروهای ما در این عزاداری شرکت نموده اند.
قوماندان لوای نظم عامه سمت شمال با بیان اینکه امام حسین (ع) الگوی تمام نیروهای امنیتی است در ادامه گفت: امام حسین (ع) یعنی قهرمانی، شهامت، مهربانی، الگوی انسانیت، غیرت، همت، شجاعت، وقار، که الگوی تمام ما نیروهای امنیتی، امام حسین (ع) است.
وی در ادامه در مورد تامین امنیت ایام محرم گفت: تمام نیروهای امنیتی ما تا ختم ایام عزاداری برای تامین امنیت موظف شده اند و نمی گذارند که در این ایام، دشمن کوچکترین تحرکی از خود داشته باشد.
قریشی هم چنان گرامیداشت از ایام محرم الحرام را در میان نیروهای امنیتی در حفظ وحدت و همبستگی میان مذاهب شیعه و سنی اثر گذار دانسته و نیز از مردم خواست که در ایام عزاداری نظم را مراعات نمایند و در قسمت تامین امنیت، با نیروهای امنیتی همکار باشند.
قابل ذکر است که در این مراسم عزاداری برعلاوه نیروهای امنیتی، دسته های سینه زنی از دیگر مساجد این شهر نیز اشتراک داشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

با پشتیبانی Blogger.