Header Ads

معاش و امتیازات منسوبین اردوی ملی افزایش می یابد


معاش و امتیازات منسوبین اردوی ملی افزایش می یابد

وزارت دفاع ملی می گوید که به اساس وعده ريیس جمهور، معاشات و دیگر امتیازات منسوبین اردوی ملی به زودی افزايش خواهد يافت.
دگرجنرال محمدشریف یفتلی، رییس ستاد مشترک ارتش که روز گذشته در مراسم پایان دوره تحصیلی بیش از ۱۳۰۰ تن از بریدملان و سربازان مرکز تعلیمی نظامی کابل صحبت می کرد، با بیان این که مشکلات افسران و سربازان اردوى ملى را مد نظر دارند، وعده داد که هرچه زودتر و بر اساس توانایی های شان، در راستیا رفع این مشکلات عمل خواهند کرد. وی وعده داد که به زودى معاشات و امتیازات نیروهای اردوی ملی افزوده خواهد شد.
او خطاب به نیروهای امنیتی فارغ التحصیل شده گفت: "دشمنان مردم افغانستان تلاش داشتند در بهار سال جاری، مردم کشور را به خاک و خون بکشانند؛ اما ناکام شدند. دشمنان کشور در فصل بهار هیچ دستاوردی ندارند."
این در حالی است که به گفته برید جنرال لعل جان زهیر، فرمانده عمومی مرکز تعلیمی نظامی کابل، از ۱۳۰۰ منسوب امنيتى که سند فراغت به دست آوردند، ۹۰۰ تن آن ها سرباز می باشند که ۹ هفته آموزش های نظامی را فرا گرفته و ۴۰۰ تن بریدمل نیز برای ۱۳ هفته آموزش ديده اند.
فرمانده عمومی مرکز تعلیمی نظامی کابل، با بيان اين که مرکز تعلیمی نظامی کابل در سال های اخیر با مشکلات زیادی روبه رو است، از رییس ستاد مشترک ارتش خواست تا در اين مورد تلاش جدى به خرج دهد.
با وجود این مشکلات، نیروهای اردوی ملی مصمم به حفاظت از کشور هستند. محمد ذکی که پس از سپرى کردن دورۀ آموزشى توانسته سند رتبۀ بريدملى را به دست بياورد، می گوید: "به مردمم اطمینان می دهيم که به خاطر تأمين امنيت، ازهيچ تلاشى دريغ نمى کنم و اجازه نمي دهم که دشمنان اين سرزمين، به اهداف شوم شان برسند."
این در حالی است که پیش از این وزارت داخله نیز از افزایش معاش و امتیازات نیروهای پلیس خبر داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

با پشتیبانی Blogger.