Header Ads

کسی که باخر من رابطه جنسی داشته باید بااوازداواج کند


 صاحب یک خر در آفریقای جنوبی متوجه سوء استفاده یک کشاورز از خرش شده و آن را گزارش کرده. این کشاورز از سوی ریش سفیدان منطقه برای رسیدگی به موضوع فراخوانده شده اما از حاضر شدن در محل سر باز زده. صاحب این حیوان گفته سوء استفاده کننده باید خر را به عنوان همسر و زن خود بپذیرد.
کشاورزی که با خر من رابطه جنسی داشته باید با خر ازدواج کند.

این خواسته صاحب خر است که از این موضوع مطلع شده و به سران قبیله محل زندگی شان شکایت برده تا فرد مورد نظر را به این کار وادار کنند.

بر اساس گزارش رسانه های محلی، صاحب خر با کشاورزی که به سوء استفاده جنسی از خر متهم است شدیدا برخورد کرده. این حادثه در روستای رد هوس (Roadhouse) در منطقه لیمپوپو در آفریقای جنوبی رخ داده است.

صاحب حیوان «حمله جنسی» به خرش را به بزرگان روستا گزارش داده و مدعی شده است این اولین بار نبوده که این مرد با خرش رابطه جنسی برقرار می کند.

مرد مورد نظر از سوی ریش سفیدان منطقه برای رسیدگی به موضوع فراخوانده شده اما از حاضر شدن در محل سر باز زده است. صاحب این حیوان گفته است سوء استفاده کننده باید خرش را به عنوان همسر و زن خود بپذیرد.

صاحب خر همچنین گفته است: «وقتی پیش او (کشاورز مورد نظر) رفتم او گفت که از این موضوع متاسف است، اما این من را راضی نمی کند چون این اولین بار و تنها باری نیست که او این کار را انجام داده است.»

کشاورز حاضر به ظاهر شدن در برابر بزرگان روستا نشده است.

دانیل نگوبنی (Daniel Ngobeni) به عنوان یک مقام محلی گفته است به دلیل عدم حاضر شدن کشاورز در برابر ریش سفیدان منطقه، پرونده این موضوع برای رسیدگی به شورای قبیله ای شیگالو (Shigalo) فرستاده شده است.

تامپسون نتلامو، دبیر شورای قبیله ای شیگالو هم گفته است تحقیقات درباره این موضوع انجام شده است.

او گفته است: «ما مرد را احضار کرده ایم و او به اتهامات پاسخ خواهد داد تا حکم لازم برایش صادر شود.»

هیچ نظری موجود نیست:

با پشتیبانی Blogger.