Header Ads

افزایش نگرانی فعالان مدنى قندوز از غصب زمين هاى دولتى توسط زورمندان

برخى از فعالان مدنى ولايت قندوز با ابراز نگرانى از غصب زمين هاى دولتى در اين ولايت مى گويندکه حکومت بايد در واپسگيرى زمين هاى غصب شده از زورمندان اقدام جدى نمايدسيد نثار جلالی فعال مدنی در قندوز گفت که هر چند رهبری ملکی و نظامی ولايت قندوز به خاطر جلوگيری از غصب زمين های دولتی اقدام عملی و جدی در شهرک شيرخان بندر و ولسوالی های علی آباد و خان آباد اين ولايت داشتند،اما ديده مى شود که هنوزهم  يک تعداد افراد زورمند زمينی های دولتی و پارک های تفريحی را غصب نموده برای شان سرپناه مى سازند. 
پژواک نوشت: موصوف با بيان اينکه غصب زمين با گذشته هر روز در ولايت قندوز بيشتر مى شود اما افزود،باوجوديکه فعالان مدنی قندوز در همکاری با پوليس دست به تخريب آبادی های غاصبين زده و جلو شان را گرفتند، اما هنوزهم نگرانى جدى در زمينه وجود دارد و بايد حکومت مرکزى و محلى اقدام جدى نمايند.  
عنايت الله خليق فعال مدنی ديگر مى گويد: 
اميد وار هستيم که حکومت در قسمت جلوگيرى از  غصب  زمين هاى دولتى اقدام جدی کند و فعالان مدنى نيز در اين زمينه با حکومت محلى همکارى مى باشد. 
ازسوى هم سيد محمود دانش سخنگوى  والی قندوز مى گويد که حکومت با غاصبين زمين برخورد جدی مى کند و در شهرک سری دوره شهر قندوز جلو غاصبين گرفته شده است. 
اين در حاليست که مسوولان محلی قندوز چندين بار گفته بودند که با غاصبين زمين در قندوز مبارزه جدی خواهند کرد،اما مسوولان رياست اعراضی قندوز مى گويند که در قندوز بيش از هشت هزار جريب زمين از سوی زورمندان غصب شده است .

هیچ نظری موجود نیست:

با پشتیبانی Blogger.