Header Ads

واکنش وزیر دفاع ملی به ادعاها در مورد خوابیدنش در جلسات

حبیبی این کارش را خودداری از دیدن به طرف دیگران، به ویژه خانم‌ها توجیه کرده گفت که اخلاف من اجازه نمی‌دهد که چشم‌جنگی کنم و من یک صاحب منصب هستم.

عبدالله حبیبی، وزیر دفاع ملی افغانستان می‌گوید تقاضاها برای غصب زمین‌های مربوط به وزارت دفاع ملی زیاد است اما او به کس اجازۀ چنین چیزی را نخواهد داد.
وزیر دفاع ملی که روز دوشنبه(۷ حمل) با رییس عمومی امنیت ملی و وزیر امور داخله از سوی مجلس نماینده‌گان استیضاح شد، در جریان سخنانش در مجلس چنین اظهاراتی را داشت.
او گفت که هزارها جریب زمین وزارت دفاع را غاصبین غصب کردند ولی من یک سانتی زمین وزارت دفاع را نه به کسی داده‌ام و نه می‌دهم.
آقای حبیبی اضافه کرد، تقاضا به اندازه‌یی زیاد است که لیستش را جورکردن نمی‌توانم ولی خبر باشند که به هیچ‌کس نمی‌دهم و یک سانتی زمین را از پیشم گرفتن نمی‌توانند.
این در حالی‌ست که غصب زمین‌های دولتی توسط زورمندان و افراد مسلح هم‌چنان یکی از چالش‌های عمده در افغانستان به حساب می‌آید و حتا برخی از سران جهادی نیز به غصب هزارها جریب زمین متهم شده‌اند.
وزیر دفاع ملی این را هم گفت من از جمله کسانی که در لیست، جنرال‌شان ساخته‌اند نیستم و آدم تحصیل‌یافته هستم.
این وقت‌ها بیش‌تر از وزیر دفاع ملی انتقاد می‌شود که او را در جلسه‌ها خواب می‌برد و حتا یکی از اعضای مجلس نماینده‌گان چندی پیش گفت که اگر او را در بوری انداخته به بیرون از کشور هم ببرند خبر نخواهد شد.
در همین رابطه عبدالله حبیبی که خودش را پهره دار عنوان کرد، گفت که مرا می‌گویند تو در جلسات خواب هستی، من حتا در صنف در پیش معلم خواب نشده‌ام.
حبیبی این کارش را خودداری از دیدن به طرف دیگران، به ویژه خانم‌ها توجیه کرده گفت که اخلاف من اجازه نمی‌دهد که چشم‌جنگی کنم و من یک صاحب منصب هستم.
وی این را هم گفت که دشمن در سال ۱۳۹۶ شکست خورده و آنان تصمیم داشتند دو ولایت را تصرف کرده شورای کویته و پشاور را به افغانستان انتقال دهند اما اهداف‌شان شکستانده شد.

هیچ نظری موجود نیست:

با پشتیبانی Blogger.