Header Ads

عبدالله عبدالله: تغییر ساختار نظام جای نگرانی ندارد

عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی دولت وحدت ملی در مراسم تجلیل از پیروزی افغانستان بر شوروری سابق گفت: تغییر ساختار نظام جای هیچگونه تشویش و نگرانی ندارد.
وی با اشاره به حوادث بعد از خروج ارتش سرخ شوروی اظهار داشت: متاسفانه مردم ما این مجال را نیافتند که این روز را به خوشی تجلیل کنند زیرا به بهانه تامین امنیت خروج ارتش سرخ، سراسر افغانستان را بمباران کردند.
عبدالله گفت: تعلق به خانوده بزرگ جهاد و مقاومت یک افتخار است و امیدواریم بتوانیم توقعات ملت را با وحدت و همدلی برآورده کنیم.
رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افزود: دولت باید انتقاد پذیر باشد در غیر این صورت فاصله دولت و مردم روز به روز بیشتر خواهد شد.
وی در خصوص انتخابات تاکید کرد: مساله بسیار مهم و اساسی انتخابات پیش روی ماست؛ حق تعیین سرنوشت افغانستان به دست مردم است و آن هم از طریق برگزاری انتخاباتی عادلانه و شفاف صورت می گیرد.
عبدالله در بخش دیگری از سخنان گفت اظهار داشت: برخی افراد با فرافکنی در مورد تغییر ساختار نظام صحبت می کنند در حالی که نظامی که مورد توجه ماست در کشورهای مختلف دنیا وجود دارد.
رئیس اجرایی دوت در پایان افزد: جمهوری بودن و اسلامی بودن افغانستان بر اساس قانون اساسی قابل تغییر نیست اما دیگر موارد آن قابل تعدیل است و جای هیچگونه تشویش و نگرانی وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

با پشتیبانی Blogger.