Header Ads

مروای دوست مروای دوست متن آهنگ محمد اصفهانی تقدیم به دوستان

مرو ای دوست مرو ای دوست
مرو از دست من ای يار که منم زنده به بوی تو
به گل روی تو
مروای دوست مرو اي دوست
بنشين با من و دل بنشين تا برسم مگر
به شب موی تو
تو نباشی چه اميدی به دل خسته من
تو که خامو شی بی تو به شام وسحر چه کنم
با غم تو

مروای دوست مرو ای دوست
مرو از دست من ای يار که منم زنده به بوی تو
به گل روی تو
بنشين تا بنشانی نفسی آتش دل
بنشين تا برسم مگر به شب موي تو
تو نباشی چه اميدی به دل خسته من
تو که خامو شي بی تو به شام وسحر چه کنم
با غم تو
چه کنم با دل تنها که نشد باور من
تو و ويرانی خاموشي کوهم اگر چه کنم با غم تو

چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با اين درد دل من اي دل من
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با اين درد دل من اي دل م
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با اين درد دل من اي دل من
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با اين درد دل من ای دل م
چه کنم.......

هیچ نظری موجود نیست:

با پشتیبانی Blogger.